kolmapäev, 13. jaanuar 2021

Taaskasutamine meie peres

Mul on kaks õde, kellega juba väiksest saadik oleme omavahel riideid vahetanud ja jaganud. Ise olen keskmine õde, saan vanema õe käest temale väikeseks jäänud riideid ja annan omakorda endale väikseks jäänud riided edasi väiksemale õele. Samuti oleme saanud ka sugulastelt ja pere tuttavatelt riideid. Mäletan veel korda, kus olime kõik väikesed ja tahtsime ema ühte pluusi endale, niisiis proovisime kõik seda kordamööda selga. Kõige vanemale õele oli pluus paras, aga nooremale jäi suureks. Mulle endale jäi pluus ainult natukene suureks, seega sai vanem õde selle endale. Olin pärast mitu päeva kurb ja tahtsin ruttu suuremaks kasvada. Meie peres jagatakse omavahel üpris palju asju, näiteks nagu vanema õe koolikott, mille sai noorem õde endale ja kasutas seda suure rõõmuga. Mõlemate õdede koolis õmmeldud pluuse oleme ka omavahel jaganud.

 Foto: Heli Õun
Vanema õe Kelly õmmeldud pluus, mida noorem õde Liis kandis. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Minu perekonnas ja koolis on taaskasutus IN!

  Slaidiesitlus  Väljakutse võitis 2.klass, kes leidis kõige rohkem taaskasutust. Sel nädalal tulid õpilased kooli ning saime teha väikese õ...